close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקון פנצ'ר – מה אנחנו מציעים לכם?

מערכת שורשא אלול, תשפד04/09/2024

אנחנו מזמינים אתכם לנסות את השירות שלנו, בין אם זה עד הבית ובין אם זה בדרכים, ומהר מאוד תגלו שאנחנו התשובה עבורכם בכל מקרה של פנצ'ר או בעיה אחרת ברכב

תגיות:
tire-car-maintenance-service-transportation
צילום: freepik

מצב של פנצ'ר בגלגל הוא לא נעים, בשום סיטואציה. לא משנה אם נמצאים בבית ומגלים אותו רגע לפני שנכנסים לרכב, אם יוצאים מפגישה ומגלים שהגלגל עם פנצ'ר בחניון ובטח לא כשמגלים את זה בזמן אמת. אך הפתרון הוא פשוט. שירות של ניידת בדרכים פותר את הבעיה תוך זמן קצר ומאפשר לחזור אל השגרה בהקדם.

אף בעל רכב או נהג המשתמש בו, לא היה רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה בה הוא צריך להתמודד עם פנצ'ר. סיטואציה כזו מחייבת לבצע שינויים שצריך להיערך אליהם. בטח אם מדובר במקרה בו צריך להגיע למקום מסוים, ובהיעדר רכב או בהיעדר צמיגים תקינים אי אפשר

tire-car-maintenance-service-transportation
צילום: freepik
לעשות זאת.

הדרך הנכונה להתמודד עם פנצ'ר ברכב היא לפנות אל שירות תיקון של ניידת בדרכים. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם במסגרת השירות שלנו בחברת בן גל שירותי בדרכים. אנחנו מציעים ללקוחות שפונים אלינו שירות 24/6, במהלכו אנחנו מגיעים לכל מקום, מדן ועד אילת, מוכנים לענות לכל קריאה על פי הצורך.

מה כולל השירות שלנו?
השירות שלנו מגוון רחב של תיקונים שניתן לבצע בדרכים או במקרים בהם אנחנו מוזמנים לספק שירות עד הבית של הלקוח.

בין היתר, השירותים שלנו כוללים, החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר, החלפת מצברים, טעינה של רכבים חשמליים וכן אנחנו מספקים שירות מכירת צמיגים במידת הצורך.

לרשותנו גם חנות אונליין המאפשרת לרכוש מוצרים ישירות דרך האתר, וכן פנצ'ריות זמינות המספקות מגוון רחב של שירותים ללקוחות שלנו. אנחנו מחזיקים ברשותנו ניידות רבות, זמינות אשר מוכנות לכל קריאה במידת הצורך. בכל פעם שאתם נתקלים בבעיה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר מאוד. המטרה שלנו היא למנוע מכם את הצורך להמתין ברכב ולאפשר לכם לחזור אל שגרת החיים שלכם כמה שיותר מהר.

מתקנים פנצ'ר וממשיכים לנסוע!
להבדיל מחברות אחרות, אנחנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו ניידות שירות בדרכים המספקות שירות תיקון פנצ'ר והחלפת גלגל, לא רק עבור כלי רכב פרטיים אלא גם עבור רכבים אחרים. לדוגמא, עבור רכבים מסחריים, רכבי הסעות כולל אוטובוסים, כלי צמ"ה, טרקטורים, משאיות ועוד.

הצוות שלנו יודע איך לעבוד עם כלי רכב שונים ובפרט כלי רכב כבדים בהם תהליך החלפת גלגל הוא הרבה יותר מורכב ומסובך.להבדיל מרכב רגיל, התהליך דורש אמצעים ומתקנים הרבה יותר משמעותיים בשביל שיהיה ניתן לבצע את הפעולה בצורה מסודרת ובטוחה.

לשמחתנו, אנחנו יכולים להציע ללקוחות שלנו את האפשרות לעשות זאת בזכות הציוד שעומד לרשותנו וכן בזכות הידע והניסיון שצברנו במהלך השנים. אנחנו דואגים להחליף את הגלגל בזמן אמת, באופן מקצועי, ולאפשר לנהג להמשיך להשתמש ברכב בצורה סדירה לאחר מכן.

למי השירות יכול להתאים?
השירות שאנחנו מספקים בחברת בן גל יכול להתאים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים ובעלי מקצוע. תתארו לעצמכם שאתם עובדים בתור נהגים בחברה מסחרית ומצאתם את עצמם תקועים באמצע הדרך בגלל פנצ'ר בגלגל.

אם תצטרכו להחליף אותו בעצמכם או לפנות לגרר שיגרור אותו למוסך, זה יכול לקחת הרבה זמן וכסף. אם תזמינו אותנו, אנחנו נדאג להגיע אליכם כמה שיותר מהר, נבצע את השירות במקום ואתם תוכלו לחזור ולבצע את עבודתכם כמתוכנן.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם לנסות את השירות שלנו, בין אם זה עד הבית ובין אם זה בדרכים, ומהר מאוד תגלו שאנחנו התשובה עבורכם בכל מקרה של פנצ'ר או בעיה אחרת ברכב.

 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה